Powered By Blogger

Wednesday, May 5, 2010

ربکا رمیجن کلاه غاز خاکستری را به نفع تحقیقات دیابت در کنتاکی به سر گذشت

ربکا در میامی ، ۲۰۱۰ آوریل ۲۲ / فشیننوس / -- کلاه مخصوص خاکستری غاز ® ، با مضمون جهان بهترین مزه ودکا ، او‌ زنی است که کلاه زنانه میدوزد و طراحی لباس معروف نیز هست ، او‌ این کلاه را در مراسمی که با بزرگداشت چرچیل در ارتباط بود به سر گذاشت.
بازیگر و مدل ربکا رمیجن حمایت خود را با بخشیدن تمامی‌ سود لباس‌های طراحی شده و مسابقه طراحی کلاه که رقابتی معتبر است انجام داد . او‌ بهترین بازی خود را برای نقش معده در فیلم مردان ایکس و الکسیس در بتی زشت از آن خود کرده است، در کالیفرنیا ربکا رمیجن ، همراه با طراح الن کریستین شناخته می شود و این دو زوج هنری هستند، کلاه دستخط با خود منحصر به فرد ، مزایده و منافع مالی آن متعاقباً به صورت خیری می‌باشد که تمامی‌ برای سازمان بنیاد تحقیقات دیابت منظور میشود . از مه ۱ را از طریق مه ۲۰ در وب سیتها قابل دسترسی‌ است و علاقمندان میتوانند از این محصول در بنیاد تحقیقات دیابت برای حمایت از بهره مند شوند.
از ابتدا مه ، مجموعه‌ای از کلاه با الهام از طرح اصلی نیز در دسترس برای خرده فروشی قرار می‌گیرد ، الن کریستین کلاه را برای ۴۶۵ $. به فروش میگذارد و ۲۵ درصد از درآمد حاصل شده برنستبل به بنیاد پشتیبانی دیابت اهدا می کند. مغازه در خیابان ۲۵۵ غرب ۱۸ در شهر نیویورک واقع شده است. (۲۱۲) ۲۴۲-۲۴۵۷.
 به اعتقاد نم معاون رئيس جمهور و مدیر عامل ، غاز خاکستری ودکا : خانم رمیجن  با حضور ، سبک ، و شکوه و  عظمت ، کار کردن با تجاری غاز خاکستری د در چنین تلاش هیجان انگیز این شرکت خیریه را  مفتخر کرده است

به نقل از خود ریمجن : " من لباس غاز خاکستری را با افتخار میپوشم و از این رقابت در این روز فوق العاده لذت میبرم .
علاوه بر حراج از کلاه طراحی شده ، برگزار کننده خان ، `مهمانان جام (۲۱ +) می تواند برای اجرای معجون گل سرخ که رسمی غاز خاکستری کوکتل ودکا در دربی کنتاکی برای ۶ سال در حال اجرا است بهره مند شوند. غاز خاکستری گل سرخ برای اجرای جایگزین طراوت به شربت محرک یا مقوی و همچنین نوشیدن شراب خوشمزه برای خدمت به مهمانان در هر جشن کنتاکی دربی تدروک بی‌ سابقه دیده است .

No comments:

Post a Comment