Powered By Blogger

Friday, June 25, 2010

فشن مردانه ۱





کفش
کفش مشکي چرمي رسمي ترين مدل کفش است. اما مي توانيد گاهي اوقات به جاي آن از کفش قهوه اي يا قرمز خيلي تيره استفاده کنيد. همچنين مي توانيد مدل کفش خود را تغيير بدهيد و کفش دلخواه خود را از بين کفش هاي بدون بند رويه پهن (Loafers)، کفش هاي پنجه گرد يا کفش هاي نوک تيز انتخاب کنيد.کفش فقط يک وسيله کاربردي نيست، بلکه يک وسيله جانبي مهم در لباس محسوب مي شود. به عنوان مثال اگر کت شلوار روشن پوشيده ايد، مي توانيد کفش قهوه اي مايل به زرد را با آن ست کنيد يا با کت شلوار تيره رنگ، کفش پوست شيک و زيبايي را بپوشيد. يادتان باشد اگر قصد داريد خاص و متفاوت باشيد، نبايد در خريد کفش صرفه جويي و خسيسي به خرج بدهيد. اگر در طول روز زماني طولاني سرپا هستيد و کفش به پا داريد، بهتر است کفشي راحت و با کيفيتي خوب انتخاب کنيد

Thursday, June 24, 2010

نکاتی راجع به لباس پوشیدن

 همواره لباسی را بپوشید كه كاملا اندازه شما باشد.

  پوشیدن لباسهای بزرگ تنها اندام شما را اغـراقآمـیـزتـر جـلوه داده و آنـها را پنهان نمیكند.

  بیشتر سعی كنید تنها در زمانی كه كمر باریكی دارید از كمر بند استفاده كنید.

  پارچـههای سـنگین مانـند پـشمـی، بافـتنی و چرمی شما را سنگین وزن تر جلوه میدهند.

  پارچههای سبك وزن مانند كتان، نخی شما را لاغرتر جلوه میدهند.

  رنگهای تیره شما را لاغرتر و كوچكتر میكنند.

  رنگهای روشن شما را بزرگتر و حجیمتر میكنند.

  لباسهای بالا تنه و پایین تنه یكرنگ شما را لاغرتر جلوه میدهند.

  لباسهای بالا تنه و پایین تنه با رنگهای متفاوت شما را بلندقدتر میكند.

  لباسهای یقه بلند گردن را كوتاهتر میكند.

  گردن بند كوتاه نیز گردن را كوتاهتر میكند.

  روسـری كـه به سـمت پـایین آویزان شـده باشد، قـد شما را بلند تر جلوه میدهد.

  خالكوبی پـیـرامـون گـردن و روی شــانـه هـا سبـب چهار شانه تر شدن شما میگردد.

  لـبـاس بـا خطوط افقی شما را چاق تـر و بـا خـطـوط عمودی شما را لاغر تر جلوه میدهـد.

Wednesday, June 23, 2010

در دنیای مد ایران چه می‌گذرد؟

شاید نخستین باری را که خبر راه رفتن مانکن‌ها روی سکوی سالن مد در جمهوری اسلامی نه دهان به دهان میان مردم، بلکه رسما در مطبوعات این کشور منتشر شد، بایستی مدیون جشنواره "زنان سرزمین من" دانست.
فارغ از تمامی انتقادهایی که صاحب‌نظران به این جشنواره وارد می‌دانستند، این برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی ایران بود که پای تصاویری از مانکن‌های زن ایرانی به روزنامه‌های داخل کشور رسید و پس از آن نیز به طور گسترده‌ای در وبسایت‌های خبری داخلی منتشر شد.
در تمامی تصاویر منتشره، دختران جوانی دیده می‌شدند که برخی از آنها لزوما به عنوان مانکن استانداردهای متداولی را که برای این حرفه لازم و شناخته شده، نداشتند و همین امر نیز موجب شده بود تا در آن زمان برخی این پرسش را مطرح کنند که انتخاب این مانکن‌ها بر چه معیاری استوار بوده است.
آنهایی که با دنیای مد به ویژه آنچه که در این صنعت در کشورهای دیگر رخ می‌دهد، آشنایی داشتند، جدا از نوع لباس‌های ارائه شده در این جشنواره‌، از مدل‌هایی انتقاد می‌کردند که نه چهره‌‌شان با آنچه که برای این شغل تعریف شده، تناسب چندانی داشت ‌و نه قد و نه سایزشان؛ در حقیقت سه عاملی که شرایط اصلی ورود به دنیای مد به شمار می‌آیند.

Monday, June 21, 2010

راهکار برای دستیابی به جذابیت

زیبایی شما کاملا به حالات فیزیکی و روحی شما بستگی دارد. اما نگذارید این موضوع بر شما غلبه کند. شاید تمایل داشته باشید که هر ماه یکی از این روش ها را بکار گیرید تا در طول سال زیبا به نظر برسید.
۱- ورزش کنید : اگر درباره ارجحیت های زیبایی می اندیشید ، هیچ چیز به اندازه برنامه ورزشی منظم تاثیر مثبت ندارد. اگر شما از شنا، والیبال ، تنیس یا دوچرخه سواری لذت می برید، سعی کنید که آن نظم را در آن ورزش دنبال کنید . حتی ۳۰ دقیقه پیاده روی در روز تاثیر شگرفی در بر دارد.